ค ɠเгl คl๏ภє
ค ɠเгl คl๏ภє
تاريخ : پنج شنبه 7 خرداد 1398برچسب:, | 14:16 | نويسنده : Tαɴнα

 

اینجا حریم من است حریم قلب کوچکم!


قفس تنهایی من و حرف های ناگفته ام...


کسی دلش برایم نسوزد


من این قفس را دوس دارم و تنهایی ام را


تنهایی...


تنها اتفاق این روزهای من است..

 

 



نظرات شما عزیزان:

::atieh::
ساعت19:49---30 خرداد 1394
بهرام رادان اسم بچشو بذاره دارا

شبیه زنگ تلفن میشه^____^

دارارادان•____•

من برم سراغ اکتشافات بعدی جامعه به وجود من نیاز داره
a
p
m
besar


faramarz
ساعت9:27---20 خرداد 1394
وبت واقعا عالیه. دوست داشتی بلینکم و خبر بده لینکتون نمایم.

ﺁﺭﯾـﻮﺑـﺮﺯﻥ
ساعت5:58---19 خرداد 1394
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘــے ﺗﺒﺎﺩﻝ ﻟﯿﻨڪ ڪﻨﯿﻢ ﺑﯿﺎ ﻭﺑﻢ ﺑھﻢ ﺑﮕﻮ...ﻣﻤﻨــﻮﻥ
پاسخ:حتما چرا که نه!


مغـــــز رَدیــــ
ساعت11:12---18 خرداد 1394
مرسی گلم



بازم سربزن وبیشترررررر کامنت بزار
پاسخ:به روی چشم


مغـــــز رَدیــــ
ساعت11:01---18 خرداد 1394
بــه بعضيــا بــاس گفــت :

قسمــت نشــد دستتــو بگيــرم

ولــي روزاي آخــر

خــوب مچتــو گرفتــم ...

هه...


مغـــــز رَدیــــ
ساعت10:59---18 خرداد 1394
به بعضیا باید گفت
عزیزم انقدر خودتو می گیری
حواست باشه چاه توالتم هر از چند گاهی می گیره
اینجوریاست


مغـــــز رَدیــــ
ساعت10:59---18 خرداد 1394
به بعضیا هم باید گفت..شما که بلد نیستین..سوت بزنین..حتی ی بلبلی...
..
...
....
.
.
.
.
.
چرا کم میارین اخه؟!!!^_^


مَـ یِه تُخسِ لَشَمـ!!!
ساعت10:42---17 خرداد 1394
☜مــــــــــــش کـــــریـــــــــم


×نگفـــــتی چشــــام قـــــــرار نــــــــــم بگیـــــــــــــــــره ×

✘نگفتـــــی دلـــــم قــــــراره غـــــــم بــــــگیره

✘قـــــراره لبــــــــــــاس تــــــــنم

خــــــون پـــــــــاشیده شه روش ▪▪▪

...✘نگفتــــــــــی ارزوهــاقـــــــــراره

شـــــاشیده شه تــــوش◇◇◇


الهه♥♥
ساعت12:15---15 خرداد 1394
رفتم پیش خدا فریاد زدم.چرا؟؟

خدا به آرومی گفت:هیس فرشته ها تازه خوابیدن.

زیرلب پرسیدم:پس من چی
؟
بامهربونی گف تو واسم عزیزترینی
!
بغض کردم و گفتم:فرشته من رفت.

خدا نگام کردو گفت:اذیتش کردی؟

بااشک وهق هق گفتم فکرنکنم. .

خدا گفت:اومدی دنبالش؟تو ؟آسمونــــــــ

گفتم:آره نامرد بهم قول داده بود بدون من جایی نره

خدالبخندی زد.سرمو گرفتم بالا.گفتم:من بدم یااون؟

خداگفت:هیچ کدوم

داد زدمو گفتم:اون بدبود.تنهام گذاشت.اون بده که گفت تاتهش باهاتم

حرصم گرفت.گفتم:خدااا ببرش جهنم

خدا باتعجب گفت مطمئنیـــــــــ؟

با دودلی واشکام گفتم:نهــــــــ

به خدا گفتم :میشه ببینمش؟خدا قبول کرد

از این پایین داشتم میدیدمش.دادزدم:

آهـــــــــــای همه کسم.همه احساس من.من اینجام

مگه قرار نبود تنهاجایی نری؟با توامـــــــــــ

خدا آروم بهم گفت:صداتو نمیشنوه

به آرومی وبابغض گفتم:دوسش داشتم.دارم.پس چرارفت؟

خدا گفت:اگه زندگیتون بهم ربط داشت

هیچ وقت سر راه هم قرارتون نمیدادم..

لبخندی زدمو گفتم:خدااااا مواظبش باش

عشقم. ....من تورو بخدا سپردم
.
توچی ....؟

تواین دنیاپرازگرگ...پرازدروغ...منو به کی سپردی

؟
به کی سپردی که راحتـــ رفتی ..؟


☪✦ ΛLI ✦☪
ساعت11:24---11 خرداد 1394
هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست
که یک نفر احساست رو بفهمه
بدون اینکه بخوای به زور بهش حالی کنی . . .
وبلاگتون عالی بود


amirhosein
ساعت14:39---7 خرداد 1394
عاشق که بشی حالت میشه مثله من
مثله من که آرامش ندارم یه روز

تنها میشی از تنهایی دق میکنی
عشقت میره و میگه بمون و بسوز

====================

سلام تنها خانومه عزیز,
وبلاگ خوب و قشنگی داری .
اگه دوست داشتی به کلبه چیستایی ها هم سر بزن. منتظر حضور گرم و صمیمیت هستیم.


www.ChistaChat.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

This template generated and design by Nightnama on 2015 do not Copy
به وبلاگ من خوش آمدید

Links


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان a girl alone و آدرس misstanha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Other


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







فور یو چت